Доставка
Доставка на авточасти онлайн
Доставката на авточасти и консумативи се извършва само на географската територия на Република България.
Доставката се извръшва с куриерска фирма Еконт.
1. Заплащат се при доставка с наложен платеж .
2. Всяка пратка се изпраща автоматично с включена опция за преглед.
3. Цената за доставка се калкулира от тарифния план на Еконт или Спиди и се заплаща от клиента при получаване в офис или на адрес.
4. При получаване на място от наш офис не се заплаща доставка.
5. За да вземете дадена част от наш офис предварително трябва да я заявите по телефона, онлайн чат или с поръчка през интернет страницата.
6. Поръчки направени до 16:00ч. с потвърдена наличност от оператор се изпращат на същия ден.
7. Доставят се на клиента на следващия работен ден.
8. Поръчки направени в почивни дни се изпращат на следващия работен ден.
9. Поръчката или част от нея може да бъде заменена/върната до 14 дни без да е нарушен търговския вид придружена с документ за закупуване.
10. Всички изложени продукти са чисто НОВИ, неупотребявани и в оригиналната си опаковка с включено ДДС в цената.
Потребителят/клиентът носи изцяло риска от повреждане/загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от риска, който се прехвърля върху потребителя/клиента. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.
Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на ТЪРГОВЕЦА. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за гаранционното обслужване на тази стока. В случаите когато от ТЪРГОВЕЦА са зададени в писмена форма конкретни дата и час за доставка, изявлението има обвързваща сила. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката ТЪРГОВЕЦА не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.
При предаване на стоката потребителят/клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес.
При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, ТЪРГОВЕЦА се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.
Когато доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента стока и това може да се установи чрез обикновения й преглед, Клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 24 часа от получаването й.