Авточасти за ALFA ROMEO на топ цени
ALFA ROMEO информация за авточасти
През 60-те години основната фабрика на Alfa Romeo е преместена от вътрешността на Милано в много голяма и близка област, простираща се в общините Арезе, Лайнате и Гарбагнате Миланезе. Оттогава обаче фабриката е преместена в Арезе, тъй като там се намират офисите и главният вход на района.
В края на 60-те години редица европейски производители на автомобили създадоха съоръжения в Южна Африка за сглобяване на автомобили с десен волан. Fiat и други италиански производители създават фабрики заедно с тези други производители, Alfa-Romeo се сглобяват в Бритс, извън Претория в провинция Трансваал в Южна Африка. С налагането на санкции от западните сили през 70-те и 80-те години на миналия век, Южна Африка става самодостатъчна и в производството на автомобили започва да разчита все повече на продуктите от местните фабрики. Това доведе до забележителен набор от обстоятелства, при които между 1972 и 1989 г. Южна Африка имаше най-много Alfa Romeo по пътищата извън Италия. Друг удивителен факт е, че заводът на Alfa Romeos Brits е използван от март 1983 г. [70] до края на 1985 г. за производството на Daihatsu Charades за местна консумация, но също и за износ в Италия, за да се заобиколят италианските ограничения за внос от Япония [71]. За последната година на дейност на компанията, Daihatsu представлява близо половината от общото производство на Alfa Romeo S.A. Ltd..[72]
В края на 1985 г., с предстоящото придобиване на Fiat и международен бойкот на южноафриканското правителство на апартейда, Alfa Romeo се оттегля от пазара и затваря завода.
През 90-те години Alfa Romeo премества производството на автомобили в други области на Италия. Заводът Pomigliano d’Arco произвежда 155, последван от 145 и 146, докато заводът Arese произвежда спортните автомобили SZ и RZ, 164, новия Spider и GTV. 156 беше пуснат на пазара през 1997 г. и стана доста успешен за Alfa Romeo; през 1998 г. е избран за "Кола на годината". През същата година е пуснат нов флагман, 166 (сглобен в Ривалта, близо до Торино). В началото на третото хилядолетие излиза моделът 147, който печели престижната титла „Кола на годината 2001“. През 2003 г. фабриката в Arese е затворена, като има само някои офиси и историческия музей на Alfa Romeo.